2017/03/16

KAHVILA / RAVINTOLASUOSITUKSIA HELSINGISTÄ?

Suuntaan viikonloppuna käymään suhteellisen pikaisesti Suomen puolella kokoustamassa, ja lauantaina mulla on todennäköisesti jokunen tunti aikaa Helsingissä ennen kun on suunnatava takaisin satamaan ja laivalla kotiin Tallinnaan. Kyselisinkin nyt teiltä kaupunkilaisilta, mihin kannattaisi suunnistaa syömään tai kahvittelemaan tuona aikana? Itseäni himottaisi eniten testata Healthinkia josta olen kuullut paljon positiivista, mutta se näyttäisi olevan lauantaisin auki vain kahteen asti ja oma timegap sijoittuu näillänäkymin noin 4-5 maihin, joten joku vastaava paikka olisi kiva löytää :) Mitä suosittelette?

PS. Joko Magnum -paikka on auki? Himoitsen noita jätskejä!

(kuvat weheartit; kollaasi kasattu itse yksittäisistä kuvista)

4 comments:

  1. Citykäytävällä oleva Robert's Caffee on aivan ihana paikka kahvittelulle. Itse oon niin ihastunu sen paikan sisustukseen. Yleensä itse oon käyny syömässä Amarillo ravintolassa, joka on aika lähellä Rautatieasemaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jes kiitos, kuulostaa hyvältä! Mulla on myös joku hämärä muistikuva, että olisin joskus tuolla Robert'silla istunutkin :)

      Delete
  2. Ihania kuvia! Ps. Liityin lukijaksi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Kiva kuulla, tervetuloa mukaan :)

      Delete