2017/05/22

CRAVINGS: FLORAL PRINT


Vaatekaappini koostuu pääasiassa yksivärisistä vaatekappaleista ja ainoa normaalisti käyttämäni printti on klassinen vaakaraita. Kesää kohti mentäessä printtihimoni kuitenkin nostaa jälleen päätään ja erityisen hullaantunut olen erilaisiin paisley- sekä kukkakuoseihin pirteissä väreissä ja hulmuavissa kankaissa. Kesällä rakastan pukea päälleni mahdollisimman ilmavia ja viileitä vaatekappaleita, kuten maksimekkoja ja playsuiteja, joten niitä olenkin tässä nyt muutamien päivien ajan kuolannut useammista nettikaupoista. Kummatkin ovat kuitenkin mielestäni melko riskiostoksia sovittamatta, joten toivon löytäväni mahdollisesti jonkin upean yksilön ihan livenä liikkeestä. Katsotaan, koska mahtaisin ehtiä kaupoille pyörähtämään... Ihastuin kuitenkin ylemmän kollaasin toisen kuvan paitaan sen verran palavasti, että taidan näppäillä tilauksen menemään... Vastaavaa paitaa minulta ei vielä löydy, mutta uskoisin tuon olevan todella monikäyttöinen ja menevän Ranskassakin vielä pitemmälle syksyyn :) Vitsi miten ihana!


6 comments:

  1. Mun mielestä kukkakuosi vaatteissa on niin ihana! <3 Mulla on muutama kukkamekko sekä paitoja löytyy, ne on kyllä niin kaunita! Tuollainen pitkä mekko olisi niin kiva, mutta en tiedä sopiiko mulle niin hyvin pitkä kuin lyhyt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itsellekin pitkät mekot ovat aina hieman riski, mutta silti aina vaan kuolaan niitä <3

      Delete
  2. Täällä toinen kukkakuosin fani😍 Talvisin vaan kukkia ei mun päälle eksy, ne on myös mulla kesäkuosi oikeestaan ihan kokonaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama täällä, vitsi miten ihanan raikkaalta kukkakuosit tuntuu aina kesäisin ja sopivat mihin tahansa asuun!

      Delete
  3. Harmittaa kun ite oon niin lyhyt etten voi mitään valmiita haalareita tai maksimekkoja oikein ostaa, itse vihaan semmosta rumaa pitsiä ja tätä ainaista kukkakuosia.. mutta aika erilainen tuo oma tyyli kuin tässä sinun postauksen koosteessa :)

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itse en myöskään uskalla koskaan tilata netistä näitä, sillä istuvuus on aina riski.

      Delete